Způsoby dodání

DOPRAVA SPOLEČNOSTÍ GLS

Doručení balíku:

Převzetí a reklamace:

Komunikace s GLS

 
 

OSOBNÍ ODBĚR

V případě zvolení osobního odběru není účtována cena za poštovné.

Zboží lze vyzvednout osobně na adrese:

Nádraží Holešovice ČD, Partyzánská 1504/24, 170 00 Praha 7
(stanice metra Nádraží Holešovice - trasa C)

Vámi preferovaný termín prosím uveďte do poznámky při nákupu nebo nás kontaktujte:

e-mailem info@cajova-zahrada.cz nebo telefonicky +420 266 711 195

Osobní odběr může být realizován v případě zvolení platby v hotovosti, platby prostřednictvím platebních karet v prodejně. V případě platby převodem bude zboží připraveno k osobnímu odběru až po potvrzení o přijetí platby na účet prodávajícího.

 Pijmme tyto karty

 

DOPRAVA SPOLEČNOSTÍ PPL

Doručení balíku:

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky nebo pomocí sms kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • balík na dobírku lze nyní platit platební kartou přes terminál. Při platbě kartou se vyhnete komplikacím s nedostatečnou hotovostí. Platíte stejně jako v obchodě.
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8.00 -18.00 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic), které Vám přijde po odeslání na Váš e-mail.
  • Zákaznický servis PPL: 7.00 - 18.00 hodin       Tel: +420 840 775 775

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL

  • pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
© 2014 ZDRÁHALA Lukáš Chráněno registrační známkou.
E-shop dodala firma   Liquid Design